5_erkek_annesi PapatiA tam regl olacağım gün idrar testinde öğrendim cumartesi günüydü pazartesi günü de yani 3 gün geçikinca kan testinde çıkmıştı ben çok geç yumurtlamıştım geç döllenmeydi ama erkenden çıktı
ZeynepDuru17 PapatiA 8 gün gecikmem vardı önceki ayda böyle oldu geldi bende öyle olmuştur die düşündüm sarma pişiriyordum limon tadından midem bulandı o an acaba mi dedim anladım test yaptım çıktı 🤣
Coktaze PapatiA ben 10 gün gecikmeyle adet düzenleyici için doktora gittiğinde öğrendim 5 haftalıktı 😅
PapatiA ZeynepDuru17 gerçekten çok ıyı 😀😀😀 merak ettiğim şey öğrenene kadar hiç bir belirti hissetmediniz mi kaşık ağrısı yorgunluk vs
ZeynepDuru17 PapatiA bende demir eksikliği vardı hep vardır zaten ondandır die düşündüm regl ağrısı die aklıma geldi ağrı vs yaşamadım öyle 🤣 baya iyi yanı
5_erkek_annesi PapatiA beta için gitmiştim 3 kez baktım düzenli artış var 8 haftaya kadar gitmedim 8 haftada gittim canım geç döllenme olduğu için epey geriden geldi 12 hafta civarı yakaladı haftasını
Cansu4401 PapatiA iki gün reglim gecikmişti test yaptım çıktı ertesi gün de kan verdim canım sonra beta takibi oldu canm
monica50 regl olmadan 5 gün önce idrarda öğrendim (sadece hissel olarak test yaptım) ertesi gün de kan verdim hcg 46′yla kesinleşti
Ayse71 PapatiA tüp bebeğe başlıycaktık ertesi ay kendiliğimden hamile kaldığımı öğrendim adetim gecikmişti kan testinde öğrendik 😍 şuanda aşılama oldum günümün dolmasını bekliyorum 🥰
happymomolucaz42 Esum48 adetinize kaç gün kala yaptınız testi yumurtlama takıbi yapmışmıydınız benim de 10 gün var adete bu haftadan sonra kendimi durduramam diye düşünüyorum gecikmeyi beklemek en dogrusu ama yok yapamıyorum :)
Esum48 PapatiA yok benimki biraz karisik😀pcostan dolayi duzenli degilim zafen 4 ekimde adet olmustum yani bitmisti adetim 27 ekimde hamile kalmistim