thingma Hdyhdy Doktorunuz sadece açıklıkla ilgili bişi dediyse çatınız uygundur büyük ihtimalle sadece açıklığınız yoktur. Nstde sancı çıkıyo muydu sizin?
PapatiA Hdyhdy bazıları hiç ağrı vs belırtı olmadan muayene gitti ve doğuma alındı deniyor ya bu muayene de belli oluyor sen hiç bişey hissetmiyorsun mesela ama açılman var doktor onu görüyo
Hdyhdy PapatiA ben sancı şikayetiyle gitmiştim aslında belimdeki sancıyla kivrandim resmen bir şey yok diyip gönderdi parol aldım sakinledi biraz bekliyorum şu an hâlâ
Granit thingma benim de 37+1 yarın doktorum açıklık kontrolü yapacak insan istemsizce geriliyor inşallah gerildiğimiz gibi geçmez birkaç saniyede biter
thingma Hdyhdy Benim de belimin sağına bi ağrı giriyo anlatamam gerçekten sancı sanıyorum dinlenince geçiyo herhalde yalancı sancı
Suuu-- thingma valla bana yaptılar canım çok yanıyor hala Sancim var dün yapılmıştı sezaryen Olcam gerek var mıydı bilmiyorum ama , Birde benim yüksek tansiyondan erken doğum yapma gibi bir durumum var belki ondan bakmıştır herkes bir değil.
thingma Suuu-- Doktorum sezaryense yapılmıyo demişti bana, demek ki sizin nolur nolmaz diye bi baktılar bilemiyorum
Suuu-- thingma Evet sezaryen ama dediğim gibi benim erken doğum gibi bir riskim var tansiyondan belki o yüzden bakmıştır yoksa bende sezaryende gerekli olmadığını duymuştum
Hkduman thingma bende ilk defa cumartesi günü çatı muayenesi oldum hiç korkulacak bisey değil kendini sıkma rahat ol yeter doktorun yaklaşımı da önemli bence ama yine de korkulacak bisey değil 😊
Hkduman thingma öyle söyle doktoruna al eline telefonunu ne olcak sanki 30 saniye bisey sürüyor belki o kadar bile değil 😄
Granit thingma ben muayene oldum çatım düz geliyormuş 3500 kiloya kadar normal olur sonrası için bebeği çıkarmak zor omzu çıkabilir risk almayalım sezeryana döneriz dedi. Sizin nasıl geçti
thingma Granit Merhaba, benim çatım müsaitmiş ama bebek kafayı indirmemiş kanala maalesef :/ biraz daha bekleyelim olmadı sezaryene döneriz dedi.
Granit thingma hayırlısı bakalım ben 37 +1 olduğum için hareketlere başlayabilirsin dedi ama doktorunuz çatı uygunsa neden sezeryana yönlendirdi
thingma Granit Bebeğimin kafası kanala girmemiş 39+2 olduk, biraz kilo da alabilir dedi aslında yönlendirme değil de suniyle deneriz en olmadı sezaryen gibi konuştu. Baş aşağı durması yeterli değilmiş, kanala yerleşmesi gerekiyormuş vajinal olması için.
thingma Granit Amin 🙏🏻 evet bebişler kendi belirliyo bize de onlara uyum sağlamak düşüyor. Allah her gebeye hayalindeki doğumu nasip etsin. Sezaryen isteyene sezaryen, vajinal isteyene vajinal 🙏🏻