Kızlar merhaba. Ben bugün doktora gittim bebeğin kilo alımı durmuş ve almamız gerekiyor artık dedi. 32. Haftaya kadar her şey yolunda ve öndeydi 32. Haftadan sonra bu zamana kadar sadece 400 gram almış şuan 36/3 teyim 2200 anca bulmuşuz. Cuma günü de gün verdi 37. Haftada doğacak bebeğim. Bu kiloyla ve bu şekilde doğan problem yaşayan oldu mu acaba.