2019taha Busramnida erkek senesiymıs bir oğlum var kız olsa dedik erkek çıktı ama sağlıkla gelsin en önemlisi o
Merimeri06 Busramnida erkek dedi doktor ama tam emin değilim dedi korsan dolayı goremiyorum dedi bakalım ilerleyen haftalarda daha da netleşir gibi 😅
Busramnida Meltemanneolsun sağlıkla gelsin inşallah 🥰 bende anlamadım bu sene sözde kız senesi dediler hep 😂
History5 Busramnida Oğlum vardı doktor erkek tahmininde bulundu detaylıda netleşir ama erkekse zaten belli ediyor kabullendim kız anası olamayacağımı🥰
Busramnida History5 ah bacım benimde 2 oğlum var 3.ye hamileyim en son kız dedi haftaya gidince kesin netleşir artık 17 haftalık oluyorum 😂 3. Kez erkek anası olursam bende senin kafadanım 😂 ama ankette çoğunluk erkek hadi hayırlısı olsun bakalım herkesin 😂
History5 Busramnida Sanada hayırlı olsun ♥️ ben artık rabbim nasip ederse iki oğlanla olayı kapatmayı düşünüyorum ona göre önlem aldiracagim iki oğlanla adaya veda..😅
Mineee5656 Busramnida Şuan 15+1 ama iki doktora gitmiştim biri erkek dedi diğeri ise dha erken belli değil dedi kime inanacağım bilemedim.