Kubusnn ilaçla yumurtayi buyutup iğneyle catlatiyoruz zaten.bu şekilde daha rahatim.ovulasyon testi beni strese sokuyor.aylarca denedim hiç yumurtlama görmedim bıraktım artık ugrasmiyorum
Bugün ovitrellenin 15.gunu adet belirtilerim var kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor.galiba bu seferde olmadı .ikinci deneyisimdi pek umudum yok
Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😘 senin için sevindim