2bebek-41 naside6565 inşallah ♥️ ama yalnız degilmisiz çok kişi de yaşamış bu tarz şeyler inşallah bizimkilerde 30 lu haftalarda düzelir🤲🏼
Yavuzzynpmhra naside6565 ilk çocuğumda vardı. Detaylıda söylemişti dr. 1.ayında mı 2.ayında mı kardioloji gördü, kapanmış dedi. Zaten kapanıyormuş genelde içiniz rahat olsun