Kızlar bugün 8+4 olduk en son bi hafta önce gittik çok şükür kalp atışını dinledik herşey yolundaydı,dün evi süpürdüm ama kuvvetimi vermeyerek öyle üstten üstten yaptım yemek falan derken biraz yoruldum akşam sağ kalçam ağrımaya başladı sağ kasığım aynı şekilde sabah uyandığımda kalçamın ağrısı gitmişti çok hafif hafif sağ kasığım hala ağrıyor normalde sabahları mide bulantım olurdu şuan oda yok,hep bişey olucak korkusuylayım ya sizde benim gibimisiniz,Eylül ayında kalp durması sonucu bi gebeliğim sonlanmıştı ondan dolayı hep bu düşüncelerim