Kızlar 3 yaşında oglum var boyu 98 cm kilosu 15 boyuna göre zayıf duruyor 1 senede sadece 1 kilo aldı. Doktora gittik gelişiminde sıkıntı yok. Et tavuk balık yemez masada 3 çeşit yemek varken sadece tek bişey yer yedigi sevdigi şeyler az masasan karnını doyurup kalktıgını görmedim hiç beni çok üzüyo bu durum ne yedirecegimi şaşırıyorum. Sizin çocuklarınıza kullandıgınız takviye iştah açıcı memnun kaldıklarınız varsa paylaşırsanız sevinirim