İkili tarama için gitiim bugün ve bebeğin bağırsaklarının dışarıda olduğunu belki kapanabileceğini ya da kapanmayacağını söyledi henüz 49.1 mm bebek 61.mm olana kadar kapanabilir henüz çok ufak dedi.
Başına böyle birşey gelen varmı? Bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏🏻
Dualarınızı da bekliyorum haftaya tekrar kontrol edecek.