Nilayy95 Melike1001 ilk zamanlar çok yoğun geliyor kanama. Ped yeterli olmayacaktır gibi geliyor bana 🙏🏻
Zeyzeyy- Melike1001 ilk depeend kullan canım kanaman azalınca normal pede geçersin yani ben öyle yaptım 🥰
Melike1001 Zypfhm bende öyle düşündüm ama bazı arkadaşlarım sezeryandan sonra pedle de idare ettik dediler ama Allah nasip ederse normal doğum istiyorum nasıl olur bilemedim
aycinelizsmom Melike1001 hastanede hasta bezi kullandım eve geçtiğim 2.gün gece pedine geçtim canım. İlk günler ped yeterli gelmiyor
Busraakay_26 Melike1001 hastanede 2 gün depend kullandım sonra normal pede geçtim çünkü oradaki hemşire uzun süre depend kullanma sezeryan dikişin terler demişti
Melike1001 Busraakay_26 ilk tercihim normal doğum ama bizim kızın ne yapacağı belli değil azıcık erken doğum riskimiz var 29+2 yiz şaun o yüzden herşeyi ayarlamaya çalışıyoruz aklıma bu geldi şimdide de dedim sorup öğreneyim
Merve-metin Melike1001 depend koymuştum çantama ilk zamanlar çok yoğun kanama geldiğinden dolayı depend iyi geldi eve çıktıktan sonra normal pede geçiş yaptım ben
mrvozdkao Ebe bana her ihtimale karşı ikisini de yanımda bulundurmamı söyledi ikisinden de koydum çantaya. Ama herkes ilk zamanlar yoğun olacağı için depend öneriyor.
Merve-metin Melike1001 evet canım ilk etapta kanama fazla oluyor o yüzden depend hastanede çok iyi oluyor sonrasında eve geçtiğinde kanamanın durumuna göre pede geçiş yaparsın
CheriBlossom Melike1001 depend cok rahat oluyor ilk gunler kanama yogun oluyor ben normalden sezaryene dondum dependle cok rahat ettim kanamam azalincada normal hijyenik pede gectim