Merhaba kızlar .Arkadaşımın bebeği oldu 10 gün kadar bi küvezde kaldı şu an biberon ile besliyor. Philips aventin akışından memnun değil, lansinoh markasınında bi anda gidip boğazında duruyormuş . Bende ona hediye olarak biberon alacağım yine. Ne almalıyım ? Akışının güzel olması lazım, ama bi anda tak diye de gitmemesi lazım, gaz yapmayan önerebileceğiniz güzel biberon markası istiyorum sizden . Şimdiden teşekkürler 🌸