Kubractnzt 1ogrencianne aynen doktora gösterdim sonuçları o da abartmışlar normal çok düşük değil dedi. Dediğin gibi bazıları kötü senaryo yazmada önlerde hep
Kubractnzt Amineelif bi türlü çayı falan bırakamadım 🤭 bi ara çok içiyordum çimdi ise azaldı içmelerim
Terasus33 Krispiim16 ben de talasemi taşıyısıyım.23+3 haftalık hamileyim.kanım 8,7 ama demiri iyi.siz kaçıncı haftadasınız?
Krispiim16 Terasus33 canımm zaten ilaçlarımız yükselsin diye değil düşmesin diye kullanıyoruz ama tabi fayda etmiyor oyuzden kan nakli serum vs şeyler yapıyorlar
Terasus33 Krispiim16 kan nakli için, 7 nin de altına mı düşmesi gerekiyor ki.benim kan değerim 9 a bile çıkmıyo