bulutsm Helloo! 17+1 iken bebişim sonunda kendini gösterdi🙈 Bir oğlum oluyorrrr, tahmin eden arkadaşlara çok teşekkür ederim🙏 @Eymenkuzusu @Ebru_ebru @huysuz__ @dika @lili19 @turkan403 @staRmama 🍀🍀🍀
bulutsm Bu arada hep ekşi yedim Tatlı canım hiç istemiyordu Et ve balıktan soğudum Tüm belirtiler kızdı💗 Ona rağmen oğluşum oluyor hiç onlara bakmıuormuş yani🥰
Nurbesteee bulutsm hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al benimde bir oğlum olacak aşermeyle hiç ilgisi olmadığını anladım bende tatlıyı ağzıma sürmedim hep acı ve ekşi yedim ama netice oğlan 😅😂
Aysutoper bulutsm bulutsm kasik ağrın var mıydı başlarda ve mide bulantısı falan baş ağrısı nerelerde ağrı vardı
Arzu19988 Saglikla gelsin belirtilerimiz ayni peki kendiniz ne hiss ediyordunuz .ilk hamileliginizmi?benim evde bir kizim var 9haftalik hamileyim ve kiz hiss ediyorum bunuda🤭 eksi yiyorum et balik kokusu bile midemi bulandiriyor.
bulutsm Arzu19988 ilk bebişim bende kız hissediyordum ekşi çok yemiştim hala yiyorum et balık asla yiyemedim kokusu bile kötü beldi hala zorla yiyorum normalde baya severdim Ama o belirtilere kesinlikle bakmıyormuş onu anladım🙈
bulutsm Arzu19988 sağ göğsüm sola oranla daha büyüktü bu belirti sayılırsa o da erkek anlamına geliyormuş
bulutsm Nurbesteee çok teşekkür ederim evet bende aynı şekilde 😅 Tamamen kocakarı uydurmalarından ibaretmiş 😅
bulutsm Aysutoper baş ağrım hiç olmadı bulamtılarım da azdı kusma derecesinde değildi Kasıkta ağrı değilde kasılma gibi hareketlenmeler oluyordu alt karınımda uzun sürmüyordu ama o da