ayseayseaysee Kızlar 24 saatlik idrar istedi doktorum arada tansiyonum yükseliyor diye. Referans aralığı 0-150 olması gerekiyormuş benim 210 çıktı. Doktorum 300 üzeri sıkıntı dedi ama içime de kurt düştü. Aynı süreci yaşayan var mı? Referans aralığına düşürmem için ne yapmam gerekiyor?
uykusuz1parol ayseayseaysee benim ilk gebeliğimde geçirdiğim için bu gebeliğimde sürekli idrar topladım.300 üzeri değerimde çıkmıştı ama sonra tekrar düştü enfeksiyona bağlı da olabiliyormuş hafif yükselmeler.Korkutmayın kendinizi 24 haftalıkken fazlasıyla korkuttular 36 haftalığız şükür yoluna girdi
Songul_guney ayseayseaysee bendende 24 saatlik idrar takipi istedi daha bugün labaratuara götürdüm.. idrarda protein kacagi olduğu icin benim tansiyonunda 11/6. 11/7 civarı cikiyo.. yarım çıkar sonuçlar bakalım nasıl cikicak
ayseayseaysee Tuzsuz beslenme, tansiyon takibi, kilo alımına dikkat etme gibi şeyler dışında neye dikkat edebilirim.
Elis27 ayseayseaysee tansiyonunuz kaç çıkıyor lac haftalık gebesiniz bende +1 çıktı idrarda protein ama Dr benden 24 saatlik idrar istemedi tansiyon takibi önerdi sabah akşam takip ediyorum ?
ayseayseaysee Elis27 tansiyonum genelde 12/7 13/7 çıkıyor haftada 1 falan 14 leri görüyor. 29 haftalığım
Elis27 ayseayseaysee Dr 12 13 normal . 14ö8 14.9 olunca Dr bana öyle ilç başlanabilir demişti kadın dogumcu dahiliye bu konuda bişi demedi henüz inşallah güzel ilerler bçaynı hftaymışız .
ayseayseaysee Elis27 evet evet bana da aynı şeyi söyledi 12 ve 13 normal ama 14.09’u geçerse mutlaka acile git olarak söyledi. Kazasız belasız güzel bir hamilelik sürecimiz olur inşallah 🙏🏻
ayseayseaysee uykusuz1parol doktorum 300 üstü tehlikeli olarak söyledi ama hani 210 da sınıra çok yakın o yüzden tedirgin oldum açıkçası
ayseayseaysee Songul_guney benim tansiyonum güne başlangıçta 11.06 gibi çıkıyor ama gün sonuna doğru 13 leri görüyor bazen de stresli bir gün geçirdiysem 14’ü görüyor. Düzenli idrar kültürü veriyorum herhangi bir protein kaçağı çıkmadı bu zamana kadar. Umarım sizin sonuçlarınızı da güzel gelir
919293 Benim ilk gebeliğimde de preklemsi vardı bundada var tansiyon ve protein kaçağı=preeklemsi 24 saatlik idrarda 550 çıktı değerim tansiyon ilacı kullanıyorum günde 2 kere adalat başlandı hafta da bir kontrole gidiyorum tansiyonum 13/⅞ civarında
ayseayseaysee 919293 daha önce kardiyolojiye gittim holter takıldı ortalama tansiyonum 11.06 çıktı. Ama ister istemez iş yerinde de birazcık stresli günler geçirdiğim için tansiyonum bu aralar bazen 14’ü görüyor genelde de 13.06’da sabitleniyor. doktorum da o yüzden protein kaçağına bakmak istedi. Önümüzdeki haftalarda tekrar takip edeceğim. kardiyolojiye de randevu alırım tekrar bir kontrol amaçlı giderim olmazsa.
uykusuz1parol ayseayseaysee benim anlattığım şekilde oldu şükür problem yok şuan ama yine siz tansiyon takibi ve diyetinizi güzel yapın Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah
919293 ayseayseaysee benim kontrolde tansiyon 14/9 olduğu için yatış verildi iki kere 4er günlük yatışım oldu en son yattığım da başladılar ilaca 13/8 üstü riskli bana 14olunca direk gel dedi inşallah olmaz erken doğum olmasını istemiyorum 😢 tansiyon yükselirse 34de alırız dedi normal seyrederse 38e kadar bekliyoruz dedi tansiyon zaten bebekte gelişim geriliğine sebep oluyormuş
ayseayseaysee 919293 evet tansiyon olayı şeker kadar tehlikeliymiş. Benim o kadar sık yükselmelerim olmuyor açıkcası önlem amaçlı kardiyolojiye yönlendirmişti doktor. Umarım sağlıkla kucağımıza almak nasip olur 🙏🏻
ayseayseaysee Tansiyonum sınırda olduğu için doktorum aylık 24 saatlik takip yapıyor. Bugün 335 mg olarak çıktı sonucum. İdrar kültür testinde bakteri görülmedi ama lökosit 5-6 eritrosit 2-3 çıktı. Doktorum idrar yolu enfeksiyonu var dedi. Acaba protein kaçağını enfeksiyon da yüksek çıkarmış olabilir mi?