30.haftama girdim ve abartısız söylüyorum hareket halindeyken sürekli hıçkırıyor. Sadece hareket ettiği yok, hıçkırık sürekli eşlik ediyor. Yürürken, otururken, uzanırken bir bakıyorum yine hıçkırık tutmuş.
2.gebeliğim, önceki bebeğim çok nadir hıçkırırdı pıt pıt hissederdim birkaç dakika içinde de kesilirdi.
Bu sürekli ve uzun süreli oluyor.
Sizlerin de öyle mi, normaldir herhalde değil mi bu durum?