Duru20_ gak18 ortadaki tam pik olmuş diyemem ama baya koyu bence böyle koyuluk olduğu zaman riske atmadan değerlendirilmeli. Umarım siz de değerlendirmişsinizdir🙏
gak18 NoName_ Duru20_ teşekkür ederim ☺️ Evet değerlendirdim ama burada tamamen aynı renkte ya da daha koyu olmalı şeklinde yazılar okuyunca olgunlaşmadı da mı çatladı acaba diye düşündüm. Çünkü aynı koyulukta olmadı hiç :(
Duru20_ gak18 son adet tarihiniz ne zaman? Adet bittikten hemen sonra başladınız değil mi? Herkes farklı günlerde görüyor ben 12.günde pik gördüm
gak18 Duru20_ 29 Ocak son adet tarihi ilk defa ovulasyon testi yaptım ben regl bittiktrn hemen sonra değil 6 şubatta başladım her gün yaptım
Duru20_ gak18 anladımm benim de 28 ocak ertesi gün başladım 12.gün pik gördüm siz de devam edin yapmaya 🙏