Cagla-27 Kızlar mama öneriniz var mı ? Ben Aptamil iyidir diye düşünüyorum ama emin değilim. Sizlerin kullandığı tavsiye ettiğiniz bi mama var mı ?
DogaMom Cagla-27 Anne sütüne en yakın olan SMA diye biliyorum. Yeğenime doktor tavsiyesiyle onu kullanmıştık.
Glsmvysl Cagla-27 oğlumda sma kullanıyordum çok güzel kilo alıyordu aptamil kullandığımda kabız oluyordu ve kusması biraz daha artıyordu tabi her bebekte aynı mı bilmiyorum ☺️
_biranneadayi Cagla-27 oğlumda SMA kullandım çok memnun kaldım Kabızlık ishal falan yapmadı hiç Aşırı kilo da aldırmadı gayet gelişimine uygun kilo aldırdı. Tavsiye ederim
Cansu4401 Cagla-27 sma ilk kızımada kullandım çok memnun kaldım kilo alımı çok güzeldi canım gene sen bilirsin her bebeğe her mama yaramaya biliyo deniyerek ögreniyoruz