birbebisbirkedisannesi Benim kullanıcı ismimden de anlaşılacağı üzere çok sevdiğim bir kedim var. En büyük hayalim kedili bebekli bir evdi. Çok şükür gerçek oldu. Hayvanlar bence eve çok iyi gelen, aile üyesi olan varlıklar.
NoName_ birbebisbirkedisannesi 3 tane kedi kardeşi var bebeğimin🥹1 ablası 2 abisi🐈 bir tanesi hissediyor sanırım karnıma yatıyor🩷
Denizlina09 birbebisbirkedisannesi benim kiziminda bir kedi kardeşi var , simdi kedimiz abi olacak 😅 ikinci bebis yolda. Kızımda kedi daha sonra gelmisti yeni dogandan itibaren nasil olcak bende çok merak ediyorum😍
Hayelllerhayatttlar birbebisbirkedisannesi bende çok istiyorum ama çok üzgünüm ki maddiyatımız el vermiyor kızıms da dışarda ki canları sevdiriyorum
birbebisbirkedisannesi Hayelllerhayatttlar olsun bakın ne güzel kızınız sokak hayvanlarını severek bilinçli bir anne ile büyüyor, çok tebrik ediyorum sizi🤍
Damlaozzz birbebisbirkedisannesi Çok güzel bir his gerçekten oğlum 7 aylık kedimizi sürekli izliyor oda bebeğimizin etrafında sürekli oğlum emekliyemiyor ama peşine gitmek için şimdiden ağlıyor bizede onları izlemek kalıyor 😍
Meriel birbebisbirkedisannesi iki kedi oğlumuzla erkek kardeşlerini bekliyoruz doğuma çok az kaldı, çok heyecanlıyız nası tepki verecekleri konusunda 😍
2Princess1Mom birbebisbirkedisannesi Bir kedi oğlum var. Açıkçası kendi yaramı kapatmak için sahiplendim. Oğlumu anne karnındayken kaybettim. O süre zarfında onunla ilgilenmek bana çok iyi geldi. Çok yeni daha 6 aydır bizimle ama ailemizden bir parça oldu. Bir kızım var 5 yaşında şimdi ikinci kızımı bekliyorum. 🥰
Anneolmakisteyenkedi Canımın içi bir 4 patili tekir kızım var bir de oğlan bebişim olucak heyecanla bekliyorum ikisinin maceralarını
birkizanneesi birbebisbirkedisannesi bende de 1 kedi kızım 6 muhabbet kuşum var 1 tanesi anne 5 i kardeş babaları öldü. Hamileyim ve kızım hayvansevgisiyle büyüyecek annesi gibi hayvan sever olacak inşallah 🤲🥰
Fatmadali birbebisbirkedisannesi bu minnoşta benim kızım Ada 5 yaşında :) diğeride henüz 33 haftalık Elis 🌸 az kaldı kavuşmaya 💕🥰
sevgi_bidak birbebisbirkedisannesi benimde 2 senedir bir tekirim var çok tüy döküyor 6 yaşındaki oğlumu başka kedi aşkına yoldu hastanelik etti şu an bir bebişim daha oluyor ama veremem kimseye diyorum mutfağa girmesine müsade etmiyorum kaşla göz arası giriyor ona çözüm bulmam lazım sonuçta yemek yapılıyor 🥺
birbebisbirkedisannesi sevgi_bidak mutfağa girse nolucak ki? Ya ben böyle kısıtlama olan evlerdeki hayvanlara üzülüyorum. İyi mama olmazsa, taranmazsa, ilgilenilmezse tüy de döker kaldı ki kedi zaten tüylü bir hayvan?
Girlmama birbebisbirkedisannesi benimde 1 tane var ama bahçem geniş hem evde hem bahçede takılıyor sahiplendirme sayfaları takip ediyorum 2. kedim olsun istiyorum ama hep evde olacak o bir de 10 tane falan sokak köpeği bakıyorum kapımın önünde beni gördükleri ana şımarıyorlar 🤣
Ulgen birbebisbirkedisannesi 1 tane sarman oğluşum var annemde de 2 kedi 1 jako papağanı var doğunca hayvanlarla iç içe büyütmek istiyorum kızçemi 🥹💕🥰
gezentianne birbebisbirkedisannesi 9 yaşında maltese terrier köpeğimz var akıllı kuzum benim 3 yaşında sahiplenmiştik. 5 yasında oglum var şimdi de kızıma hamileyim evimiz cümbüşlü😅
Emsalk gezentianne bizim de 6 aylık toy poddle umuz var 21 haftalık hamileyim 5.5 yaşında da kızım var süreç nasıl ilerleyecek bebek çocuk köpek merak içindeyim