Dilos-1 Elis27 Devlet hastanesi olduğu için mi bilmiyorum 2 ay sonra anca görebiliriz dedi merak ettim 🙈
Emneyldzlarr_50 Bugün 14+4 idim devlete gittim ama çocuğum göstermedi bir çıkıntı göründü ama kordon da olabilir dedi o yüzden biz de hala bilmiyoruz cinsiyeti