minnakpandam2025 11 günlük bebeğim var bi iki gündür gözü çapaklanıyor ılık suyla ıslattığım pamukla temizliyorum ama iki dakika sonra yine çapaklanıyor. Yapışkan oluyor çapağı. Geçer diyorlar ama bilemedim 🤷♀️ var mı böyle bişey yaşayan ?
deletedmom43191 minnakpandam2025 çay demiyle sil siyah suyu ile yani pamuğu çayın demine batır gözüne pansuman yap
616171_ minnakpandam2025 benimde yeni doğdu çapaklanıyor durmadan eczaneden ilaç aldık bebek doktoru yazdı. Pamukla geçecek gibi değil durmadan tekrarlıyor zor açıyorum
minnakpandam2025 616171_ serum fizyolojik aldım gazlı bezle günde 2-3 kere temizliyorum. Birde bi masaj var dünden beri onu yapıyorum biraz azaldı çapaklanması… YouTube’dan bakabilirsin gözyaşı kanal tıkanıklığı için masaj… gözünde hafif şişme varsa yüksek ihtimal göz yaşı kanalı tıkalı
Ebrarhcr minnakpandam2025 çevremde emziren anne eğer soğuk bir şeyler içiyorsa oluyor diye biliyorum yine de emin değilim eğer doğruysa ondan da olabilir