Ceku256 Ozlemmm3535 çok çok iyi anladığımı söyleyememem ama morfoloji bozuk diğer değerler çokta kötü değil gibi geldi bana. Ama morfoloj sıkıntılı. Uzmana ne zaman göstereceksiniz
Aliaras2022 Ozlemmm3535 bu işi yapmayan anlamaz canım onun için burdakilere sorupta kafanı karıştırma bizde netten bakıyorduk hep kötüşeyler yazıyordu doktor her şeyin normal olduğunu söyledi
Ozlemmm3535 Ceku256 doktorumuza gönderdim Dönüş bekliyorum Evet bana da çok kötü gibi gelmedi ama bakalım 🤔
Ozlemmm3535 Aliaras2022 Öyle mi dedim belki anlayanlar vardır Doktordan haber gelene kadar Teşekkür ederim canım ♥️
Aliaras2022 Ozlemmm3535 yani zaten üstüne hamile kaldım şimdi 2.Çocuğuma hamileyim kalbini ferah tut sadece
Aliaras2022 Ozlemmm3535 Ozlemmm3535 çok şükür canım çok sevindim kalbini ferah tut stres yapma inanki düşününce olmuyor