aslaninannesi7 içimi rahatlattın Allah razı olsun❤️ pozitif sezeryan duymayalı baya olmuştu
Semavat amin canım ☺️
Benım de az kaldı 2. Sezeryan olacak o kadar korkuyorumkı stresten ellerım tıtrıyor
Pechorin0622 inşallah kolayca doğuruveririz ya
Semavat ay aynı durumdayım valla ne zor şey annelık 🥹
Ayse3434ay gerçekten annemi gerçekten anne olunca anladım