2 gündür ara ara olan regl olduğumuzda olan ağrı gibi ağrım var. Rahim büyüdüğü için normal sayılıyor genelde biliyorum ama bu haftada yasayan varsa yorum yaparsa sevinirim.. İlk gebeligimde de oluyordu ağrılarım ilk zamanlar ama Tabi üstünden 3 seneden fazla geçti hatırlamıyorum çok.