Dhdhdbfhfn bence başka bi devlete git, ben bi semtde devlete gitmiştim enfeksiyon var diye bana bi sürü ilaç vardı ilk aylarımda sonra Bilkent’e gittim genel kontrol için orda devam edecektim bu ilaçları sana verir hamile olduğunu bilmiyor muydu dedi bende biliyordu bakıp verdi dedim nereye gittin dedi devlete gittim dedim başka bi devlet😂 sonra googleden kendim baktım yazıyor yani hamileler içemez diye. Yani gittiğin doktor bile devletde bilgisi değişiyor . Yoksa başka devlete git canım büyük olanlar daha avantajlı olur daha çok doktor daha çok tecrübe var demektir. İlk bebeğin bişeyi görememişlerdi 3 doktor birden inceledi 40 dk. Yani özenliler bence