kızlar doğum sancısı nasıl oluyor? benim 1 cm açıklığım ve doğum riskim vardı. sabah 6 bucuktan beri ağrı çektim sonra uyudum uyandım yine çok şiddetli ağlatıcak derece ağrım vardı kalktım yürüdüm şimdilik geçti. tekrar sancı girerse mi gideyim şimdi gideyim mi?