Kızlar merhaba. Ayın 5 inde test verdim negatif çıktı. Dün de adet olmam gerekiyordu ama lekenlenme dışında birşey yok. Yani peçeteye silince leke geliyor sadece. Normalde çok olurum hiç böyle olmazdı nedir bu anlamadım. Yerleşme kanaması desem o da değildir yerleşme kanaması bu kadar geç olmaz. Kafam karıştı beni aydınlatır mısınız 😍🤯