Arkadaşlar dünden beri asla geçmeyen acillik olduğum bir baş ağrım var ve beni öldürüyor (Ağrı eşiği yüksek olan biri olmama rağmen buna gerçekten dayanamıyorum inlemekten ağlamaktan yoruldum), su bile içsem kusuyorum. Başına böyle bi şey gelen oldu mu hiç