OmerNfs Merhaba canım kızlar 22+4 haftalık hamileyim geçmek bilmeyen bir burun tıkanıklığı var ama hasta falan değilim hasta olmadım da daha önce sizde de böyle oldu mu olan varsa ne yaptınız nasıl geçti geceleri uyuyamıyorum burun tıkanıklığından
mdenizg OmerNfs 16 haftalığım ama bende de var,nasıl geçiyor bilmiyorum çok rahatsız edici durum özellikle geceleri
Eemmyy OmerNfs 1 aydır filan bende bu durumu yaşıyorum, araştırdım gebelik rinitiymiş. Bu hafta içi doktor kontrolüm war mutlaka sorucam bunu. Kullanabileceğim sprey varsa alacağım.
OmerNfs Eemmyy canım araştırmadım ama Çarşamba doktora gidince sorucam bende dahiliye doktoruma söyledim onda da takipliyim çünkü o kulak Burun Boğaz yönlendirdi
Htcbyttt Eemmyy aynen öyle bende aynısını yaşıyorum hamile kaldığımdan belli burnum tıkalı özellikle geceleri zulüm oluyor uyku kalitesini baya düşürüyor bende araştırdım gebelik riniti deniyor burun bandı kullandım öyle rahatladım artık daha rahat nefes alıp uyuyabiliyorum
snylyy Eemmyy bana sprey verdi ama 4 5 günden fazla kullanma dddi işte başka bir çözüm lazım ben mecbur kullanıyorum yoksa uyytamıyorum gece sabaha kadar apzım kupkuru oluyor sürekli suya WC’ye kalkıyorum
betulsahin OmerNfs merhaba ben de uzun bir süre aniden patlak veren bir burun tıkanıklığı yaşadım şuan 28. Haftamdayım. Kbb ye git demişti doktorum burnumda polip çıktı sol tarafımdaki o kadar şişmiş ki asla nefes alamıyodum geceleri sürekli ağız kuruluğuna uyanıyodum dudaklarım kuruluktan çatlıyodu baya sıkıntı çektim zamanla o şişlik indi daha rahatım. Kbb ye görünmekte fayda var tabi hamilelikten dolayı sprey dışında bi tedavisi yok ama en azından sebebini öğrenmiş olursunuz
ertonunannesi23 betulsahin bende aynı sorunu yaşıyorum burnumdan asla nefes alamıyorum burun kanaması yaşıyorum. Sabah uyanınca ağzım dudaklarım kupkuru. Ve dişlerim de kanıyor hep ağzım açık uyuyorum çok can sıkıcı . Doktora 7 sene önce gitmiştim burun kemiği kırık ameliyat demişti ama hiç cesaret edemedim hamilelikten mi bundan mi bilmiyorum asla nefes alamıyorum geceleri
OmerNfs betulsahin yaaaa ciddi misin çok geçmiş olsun vallahi bende telefon ışığı ile bakıyorum şişlik görüyorum 😱😱😱😱
OmerNfs ertonunannesi23 canım kemiğinde etkisi oluyordur ama ama bence en çok hamilelikten oluyor gibi bende böyle bir sorun yoktu çünkü dişlerimin kanamasına alıştım artık gece gündüz kanıyor diş etlerim bile aşırı şiş ona takılmıyorum tıkanıklık uyutmuyor o sıkıntı
Eemmyy Htcbyttt ewet yaa özellikle geceleri daha çok oluyor bazen nefessiz kalıp ölücem sanıyorum🥺 Bant işe yaradıysa alıp deneyim bende, doktorum bu hafta yokmuş hastenede . Haftaya gitçem mecbur, gidene kadar bant işimi görür heralde
Tgb_smh OmerNfs Sendeki polip muhtemelen canım kırmızı şişlikler oluyor ben gitmiştim bunun için doktora bende bakmıştım ışıkla doktorum Polip olduğunu söyledi ameliyat tavsiye etmiyorum dedi.Sprey verdi gönderdi ameliyat olunsa bile tekrarlıyormuş ne yazık ki
betulsahin OmerNfs çok teşekkür ederim sizde ışık tutunca et görüyorsanız poliptir ameliyat zaten olamıyoruz spreyin faydası olmazsa da doktor son çare ilaç verebiliyor size de çok geçmiş olsun 🙏🏼
ertonunannesi23 OmerNfs evet benimki de fırçalayinca kanıyordu artık hep kanıyor daha önce hiç böyle sorun yaşamamıştim
anneoluyorumm13 OmerNfs gebelik riniti deniliyormuş hormonlar burun içini şişirdiiği için nefes alamıyormuşuz benim arada burnumda kanıyor bir tedavisi yok çekicez bunu böyle 😁
OmerNfs ertonunannesi23 ahhh hem fırçalarken hem uyurken kanıyor neyse evlatlarımında benimde canımız sağolsun bugünlerde geçecek
Tgb_smh OmerNfs Yaklaşık 25 gündür bu durumu yaşıyorum ne yaparsam yapayım geçiremedim.gece uyku kalitesi sıfır yastığı yükseltip uyumaya çalışıyorum artık nefret geldi şu hormonlar yüzünden yaşadığım hayat kalitesizliğinden 🤦🏻♀️
OmerNfs Tgb_smh canımmm bütün hamileler aynı durumdayız galiba ama ben bugünlerde geçecek diyorum 🤍🤍🫂🫂
Noluyoya Benimde böyle grip oldum etkisi kaldı sanıyordum ama asla geçmiyor ağzım açık nefes almaktan bütün diş etlerim kanıyor sürekli dudaklarım fuul çatlak
Htcbyttt Eemmyy aynen dene çok iyi rahatlatıyor gerçekten yani bantı ilk taktığım gece öyle bi uyumuşum ki hiç uyanmamışım sabaha kadar çok güzel dinlenmiştim