Mimi_ 19 da ben de hisstmemiştim sabret bir kaç haftaya kelebek kıpırtısı gibi başlayıp baya hareketlenmiş olacak. Benim göbeğim hamile değilken de vardı yağ fazla ondan hissetmem sanıyordum ama 24-25lerde karnıma bakınca bile görünüyordu rahatça hareketi
Nurbesteee Mimi_ evet ben de yapılı biriyim o yüzden bizim gibiler biraz geç hissediyormuş diye duydum bekleyip göreceğiz artık ☺️
Dolunay_dolunay Nurbesteee oouuyy minikomun dünyaya geliş arkadaşını bulduk 💖😇 sağlıcakla kavuşalımmm cinsiyeti ne 🥰
Nurbesteee annesiningunesi_ çok şükür sağlıklı bekleyip göreceğim ben de siz de sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Sevgikaya1525 Nurbesteee ay bende 17 haftadaym hiç kıpırdamaz çok nadir dediğin Bi Bi tıklanma oluyor😀😀o da hemen saniyelik ama doktor norml dedi hissetmemn zaten benim ikinci gebelik bide 😀
Nurbesteee Sevgikaya1525 ikinci gebeliklerde daha erken hissedilir diye duymuştum demekki o da herkeste farklı oluyor siz de 1 2 haftaya iyice hissedersiniz bence ikinciymiş zaten sağlıkla kucağınıza alın ☺️
Sevgikaya1525 Nurbesteee amin inşallah cnm yok kuzum ya değişiyor demeki ki yani kişiden kişiye belki de 😍sende sağlıkla kucağına alırsn inşallah cnm
Melikeakkc Nurbesteee 16 da farkettim 17. Haftada hissettim 21+3 çok daha net şimdi. İlk gebelikte bende çok geç hissetmiştim ve bebeğim çok sakin bi bebekti ilk çocuğum karnımda bile çok az hareket ederdi vurmazdı bana hiç dönüşünü hissederdim sadece. Bu parti yapıyor😂
sehnazz000 Nurbesteee ilkinde 19.-20. Haftaydı galiba hissettiğimde bunda 18+5 hala bir şey hissetmiyorum