Huzurluanne05 B-33 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.kan verirsen daha iyi olur var var bebiş 🥰🥰
rabiayy B-33 benimde böyleydi canım, pozitif çıktı çok şükür 🌸♥️ haberdar et aonuçtan bizi de 🧿🌸 hadi merakla bekliyoruz
Tugbasaracaloglu Ahbhayırlı olsun allahım sağlıkla kucağını almayı nasip eylesin ilk zamanlarım geldi aklıma çok tatlı şimdi gün sayıyoruz ❤️
Sahra25 B-33 kuzum benimde böyle çıkmıştı betamda gayet yüksekti git kan ver sende güzel haberlerini bekliyoruz 🩷🎀
Cleanfamilygirl Hgezer adetim henüz gecikmedi 4 gün var ama benimde testim bu şekilde gitsem kese görünür mü direk çok şaşkınım bu kadar koyu olmasına 🥹
B-33 Cleanfamilygirl canım kese karından ultrasonla beta değeri 3000 leri görünce görünüyor benim 522 çıktı mesela henüz erken görünmez 1 hafta beklicem bakalım değerim 3 bini geçince gidicem 😊
Gmoli B-33 hayırlı olsun 🌹🥰yumurtlama dönemimiz aynı zamanda🥹 ben de 24 ile 27 arasını değerlendirdim dün regl günümdü geciktim bir gün belirtin var miydi nelerdi ben korkuyorum test yapmaya kasıklarımda kasılma var çünkü adet olurum diye korkuyorum
B-33 Gmoli canım 24-35 yumurtlamaydı 26 çatlamaydı yumurtlama günlerini değerlendirdik çatlama günü eşim rahatsız olduğu için es geçtik Gün bugün çatlamamın pozitif çok şükür benim de regl olacakmısım gibi yumurtalıklarım ağrıyordu başka henüz bir belirtim çok zaten şuan çok küçük tahminimcr 3 haftalık falan 😊
caramel Canım hayırlı olsun bu arada kaset test erken gebelikten daha belirgin demekki kaset testler daha iyi her zaman için