hamcokelek33 ablamda öyle söylüyor hissedince de bitmiyor bazen uyuyor niye hareket etmiyor diye düşünüyorsun korkuyorsun diyor🥹 sanırım anne olmak böyle bir şey ya,görmesende hissetmesende onun için endişeleniyorsun. Başkasında oldu diye bizde de olacak değil elbet çok araştırmamaya okumamaya çalışıyorum ama kafamın içi susmuyor çok üzülüyorum,daha önce kimyasal yaşadım her ne kadar bebek kese olmasa da şimdi farklı bir durum ve kaybetme korkum fazlasıyla var çok bekledik 3,5 sene 🥹hep hayırlısını ve sağlıklısını istedim rabbim nasip etti inşallah hayırla sağlıkla kavuşalım hepimiz🩷🌸