Bende Zeynep cansız özele geçen hafta ilk defa gittim buraya taşındık diye 26 haftaligim asistaniyla birlikte beni o kadar güzel güler yüzlü karşıladı ki , hoşgeldin fln ultrasonda ben sormadan herşeyi tek tek söyledi bebeğin heryerini tek tek kontrol etti sonra da bana çok güzel bir şekilde anlattı , bugün de tahlil sonuclarim için gittim, kahve içerken canın çektiyse bı yudum alabilirsin dedi , yani öyle tatlı bı kadın ki anlatamam , gördüğüm kadarıyla kalabalık olmazsa babalar da içeri girebiliyor, ama şöyle birşey var ben detaylı ultrason yaptırmadigim için hastahane seni doğuma kabul etmeye bilir dedi , ilk 37den önce dogurursan kabul etmez dedi sonradan , belli olmaz belki 37den sonra da kabul etmez dedi, bunu çok merak ediyorum başına gelen var mı lütfen bana cevap verin, doğumum burda olsun çok istiyorum