Selam kızlar
Ben mi çok sabırsızım sizler de öyle misiniz acaba ? Her saat nasıl ve ne zaman doğuracağım diye bekliyorum artık doğuramayacağım filan diye korkuyorum 😅 Geçen hafta Salı hafif pembemsi kanamam oldu yerleşmeden dolayı dedi doktorum ama tam kanala girmemiş bebeğim. yürüyüşler pilatesler hurmalar vs. Tüm tuşlara basıldı ancak daha takatim kalmadı reflüm beni öldürecek yediğim her şey zehir oluyor bir de şu haftalarda mide bulantım başladı. Sizlerde durum ne ?