hilal1937 Memur arkadaşlar 34 haftalık oldum artık çalışamıyorum çalışsam da akşam belimin ağrısından kalkamıyorum gece uyuyamıyorum bu süreç eziyete dönüştü benim için. Bu haftada ayrılırsam doğum sonrası kaç hafta iznim olacak tam hesaplayabilen var mı?
dmngrkm hilal1937 ben de öğretmenim sanırım aynıdır izin sürelerimiz. 8+8 hafta oluyor izinler. 6 hafta kala ayrılmış oluyorsunuz doğumdan sonraya 10 haftanız kalıyor.
hilal1937 37 den sonraki 3 haftayı da sayarsak 13 hafta oluyor değil mi? Emin olamadım size de sorayım dedim. Ne eve bakabiliyorum ne mutfağa ne kendime ne bebeğime ne hazırlıklara. Ne için doğum sonrası 2-3 hafta fazla evde kalayım diye. Eziyet ediyorum kendime. Ayrılıcam sanırım😔
GoNcaN Ücretsiz izne ayrılcaksan neden olmasın 🤗 ama yaşayanlarda çok ne kadar geç ayrılırsan bebeğin için o kadar iyimiş öyle diyorlar 🤗 şöyle düşün evde olsan devamlı yatış halinde olucan en azından işte hareket halinde oluyorsun bende kamudayım 🤗