H_aslankan kadın doğum doktorunuzdan tedavi olabileceğinize dair onaylı yazı alırsanız diş doktoru bakabiliyor. Tek seferlik anestezi uygulanabilecek şekilde işlem yapılıyor çekim vs gibi. Kurşun önlük giydirilerek röntgen vs de çektirebiliyorsunuz. Hiç olmazsa antibiyotik alırsınız ağrınız azalır, ben de ağrı çok çektim ve hala arada çekiyorum maalesef, bana kanal tedavi önerdiler ve birden fazla kez anestezi uygulaması gerektiğini söyledikleri için kadın doğum doktoru onaylamadı. Tek seferden fazla anestezi uygulaması riskli, risk alıyorsanız yaptırın dedi ben de risk alamadım doğum sonrasını bekliyorum, 37 haftalığım. Çok geçmiş olsun.