2boysmother ben 6 haftalık kürtaj oldum 2.5 sene önce öğrenir öğrenmez gittim Dr hiç beklemiyordum pcos var bende olmuyodu yani neyse erken olunca kese var bebek yok dedi 1 hafta sonra tekrar gittim sonra bebek var kese bozuluyor dedi kalp atışını duyamadım dedi başka Dr gittim keseyi göremedi kabus gibi sürekli alttan muayene sonrasında zatenn kürtaj oldum bunda da aynı şeyleri yaşamamak icin geç gittim bir rahatsızlığım da olmadı yerleşme kanaması oldu 2 gün açık pembe renkte o kadar