Fatmanur__ olabilir canım çocuğun hareketleri bşle belli bir miktar sancı çıkartır hele de ileriki dönemde nst makinesinde normal bir sürede ve aralıkları anlamsız oluyorsa önemsiz ama günde 15-20 kere oldu aralarında da hep 1 er saat vardı diyelim atıyorum belli bir düzeni takip ediyor demek kısalmasa da doktora danışmakta fayda vardır magnezyum verebilir ya da susuz kalmak da sancı yapar genelde sancı geldiğinde su içiyorum şu aralar 33 teyim bende hareketleri ile doğru orantılı yoğun sancıları yaşıyorum artık