Umayy1 canım bende iki dogumlarımsan sonra 4. Aydan sonra filan basladı ozamanlar bilmiyordum ama vitamin kullan doktor sen kullanmıyormusun emzirirken bile kullanmalısın demişti , dokulse bile col dokulmuyormus bakalım 3. De oyle yapmayı dusunuyorum saglıkla kucagıma alırsam inşAllah