Buseea0279 Bir kaç aydır deniyoruz olumsuz bu ayda 20 sini bekliyorum. Var mı benim gibi bekleyenler tek başına beklemek çok stresli 🥲🥲🥲
Salihanurrr Buseea0279 2. Gebelik için beklemedeyiz temmuzda düşük yaptım 7 ay oldu inşallah bu ay güzel haberler alırız 23 ü benim🤲🏻
Ozgeden Buseea0279 benimde 20 ama umudum pek yok her şeyi yaptım ama olmadı sanırım. Sivilcede çıkarmaya başladım bu sivilceleri görünce testte yapasım kalmadı. Hiç boşuna negatif görmek istemiyorum. Umarım sizler hamilesinizdir 💕
Girlinthesun Ozgeden benim de 20si bat pik 2 şubattı dün farklı bi iş için hastaneye gitmişken kan vereyim dedim <1.20 çıktı kızlar 🥲 burdaki kızlar daha erken olabilir diyor siz ne düşünüyorsunuz?
Yaprakunallar Ozgeden bende aynı durumdayım dört aydır deniyorum bir haftadır yüzümde sivilce doldu umudun kalmadı artık umursamıyorum umursadıkca herseyi belirti sanıyorum
Ozgeden Girlinthesun bu konuyla ilgili hiçbir bilgim yok ne yazık ki. Ben hiç kan vermedim. Hep testlerle baktım. Devamlı gittiğiniz bir doktor varsa onunla görüşün bence 🙏
S-e-g Girlinthesun erken canım benim bat 17 dün erken testim neğatifti bende bekliyorum son 2 gün kala belli olur artık
Buseea0279 Girlinthesun bence erken kan vermişssiniz ama yinede doktora danışın o daha doğru bilgi verir. Ben daha önce kan verdiğimde şüpheli ilişkşden 10 gün geçmeden kan verilmez demişti doktorum
idid9393 Benim bat 19 ben de beklemedeyim. Kasım sonu 10 haftalık kürtajım oldu, aralık korunmaydı ocakta denedik olmadı bu ay ovulasyonla takip ettik hayırlısı🙏🏻 ne zaman test yapacaksınjz
Girlinthesun Buseea0279 evet evet ben dün hastaneye gitmişken ona da baktırdım ama aslında beklemek gerekiyor bakalım regle kadar bekleyeceğim