fairytale_ kemeri ilk fırında denedik ama sürekli sürekli zor olduğu için kurutma makinesi ile ısıttık, daha sonra kalorifer üstüne koyduk ısındı. Zibininın üstüne koydum direkt. Bez değişimine kadar ellemedim kundakta yapınca o da ısıyı tutuyordu zaten.