Hamilelikte çıkabiliyor bağışıklık değiştiği için. Ben lazerle yaktırdım hamileyken, biyopsi de yaptı doktor. yine çıktı pişman oldum yaptırdığıma. O kadar çok çeşit virus varmış ki internetteki fotoğraflardaki lezyonlara benzemeyebiliyor. Doktora gidene kadar en azından, pamuklu çubuğa batikon sür ve o yaralara sür. (Doktor önerisiydi) Acıtabilir belki ama artmasını engelleyecek. Virüsler yara olup kanadıkça diğer yerlere atlıyor