Hayırlısı olsun her sey gönlünüzce olsun insallah 🥰 Benim normal doğum pozisyonunda, normal doğum istiyorum ben de ilk doğumum olucak. O zaman siz gün alırsınız yakında sanırım mart ortası gibi falan alıyorlar bizimle benzer günleri olanlar. Benim de bir hafta sonra kontrolüm, artık haftada bir gideceğim o kontrolden sonra🙈 Girlmama