Herkese merhabalar, detaylı ultrasona gittim bu hafta 20+3 teyiz doktor kalpte 2 tane parlaklık olduğunu söyledi onun haricinde herhangi bi sıkıntımız yok organlarımız her şey normal ikili tarama testi de yaptırmamıştım down sendromlu olabilir dedi bu konuyla ilgili bir bilginiz var mı çok korkuyorum 🥺😕