Kızlar ilk gebeliğim bugün 40+1 haftalık olduk doğum sancısı açılma vs yok bebeğimin hareketlerini sabah hissettim ama akşam hiç hissedemedim . Yarın kontrolüm var yine de endişelendim . Son günlerde az hareket hissetmek normalmidir ? Aynı durumda olan var mı ?