2627bal Selam millet 28+4 te nişanım geldi acile gittim bı sorun görmedim dedi fakat kadın doğumcuya yönlendirdi dört günüm var çok erken ve nst de minik minik sancılar çıktı dediler sorun yok dediler erken doğuran var mı cvp lütfen
seyma0661 2627bal bende geçen hafta girmiştim ekranda sancı görüyordum 60lara vuruyordu ama bebiş hareketiymiş belki sizinki de bebiş hareketidir. Genelde nişan gelince birkaç haftaya doğum yapılıyor diyorlar ama emin değilim
Girlmama 2627bal bunu diyen normal bir doktor muydu kadın doğum doktoru muydu acildeki yarın kesin git doktoruna sancı durdurmak için serum falan yapılıyormuş onu yapar belki ve ciğer geliştirici çok önemli ama stres yapma tetiklemesin seni
asyya1_ 2627bal q sanırım benim de nişan geldi önce 1 damla kadar kan sümüksü yapıda geldi ama az önce resmen adet kanı gibiydi nişan böyle de gelir mi 8-9 gibi hastanede olucam 31+5 günlüğüm ikiz gebeyim
2627bal Girlmama evet serum yapıldı bide böbrek nakilliyim ben 🤦♀️acildeki kadın doğumcu laktat infüzyon serum verdi iyisin iyisin dedi yolladı eve sancı ara ara oluyo adet sancısı gibi ama sonuç olarak nişan geldi Allah’tan fotosunu çektim sadece doğurmaya korkuyorum 🤦♀️😭🥺
Girlmama 2627bal ben 30. haftada sancısı başlayıp 37 de doğuran gördüm kötü düşünme şu acildeki doktorlardan da nefret ediyorum herkese aynı ilaç
2627bal asyya1_ rabbim sağlıkla kavuştursun bilmiyorum kan gibi gelir mi rabbim hepimizin yavrusunu bağışlasın