fatmmA33 Marhaba arkadaşlar 24+2 haftalk hamileyim akıntım bi türlü geçmiyo üstelik kokulu doktor bi defa fitl verdi kullandm bi müddet sonra geçti şimdi yine başladı kullanıyorm ama tam olarak yerleştiremiyorm ne yapmalıym yine geçmedi diyincede kızıcak diye korkuyorm. 😥
Yalinn8 fatmmA33 kim kizicak? Bol su iç, bu donemde enfeksiyon oyle kolay gecmiyor malesef gerekirse tekrar ilac yazicakk😉
HayalYaren fatmmA33 bu aralar aynı dert bendede var yeşil akıntım var benim doktor fitil verdi benimde geçmedi yarın tekrar gitçem bakalım nedicek
ValideSultan fatmmA33 doktora görüşüp ilaç almalısınız. Tuvalet temizliğini önden arkaya yapınız eşiniz ilişki öncesi duş alıp penisini temizlesin muhakkak. Bir de vajinal probiyotik var onu kullanın
Yalinn8 fatmmA33 sakın boyle bi kafaya girme, istedigini sor istedigin gibi kafana takilani soyle, dr o, onun işi bu, açiklamak ve gerekeni yapmak zorunda, sakın çekinme😉
Cileklipasta Korkacak ne var canım bilerek yapmıyorsun ya 😄 fitili kullanamadıysan başka bir çözümü vardır belki
fatmmA33 Cileklipasta işte kulanacaksn diyo bakıcam valla bu defada geçmese artık hiç bşey yapmıycam sürekli akıntı olursa bi sorun olurmu gebelikte?
Cileklipasta fatmmA33 Normal akıntının bi zararı yok ama kokulu akıntı diyorsun. Enfeksiyon gibi bir şey vardır muhtemelen o da erken doğuma yol açabiliyormuş. Fitili kullanamıyorum de bence açık açık farklı bi ilaç versin onu kullanırsın. Bir de tahlil falan yapmadı mı enfeksiyon için ?
fatmmA33 ValideSultan görüştm verdiği ilaç fitil işte ne bilm o dediğinz ilacıda kendi başıma kulanamam ki doktorn vermesi lazm yinede önerilerinz içn teşekkür ederim