prensesannesi-01 Merhaba anneler bebeğinizin kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz. Kaçıncı haftada belli oluyor
Mommyy0655 prensesannesi-01 6+1 de duydum ama ben 30 günde bir degil 25 günde bir adet oluyordum doktor o yüzden duyabilecegimi söylemisti ona göre hesaplayin
prensesannesi-01 fkubranurt ben çok merak ediyorum ya yeni ogrendim gebeligimi 4+4 şuan elhamdülillah randevu günüm 19 Ocak acaba duyulur mu yoksa erken mi benin için
prensesannesi-01 Demem bende diyorum acaba randevuu 3 5 gün daha mı ertelesem kalp atışını duymak için Allah’ın izniyle
Asug1 prensesannesi-01 erken cok sizin için. Bende geçen hafta 6+5 dim gitti ancak keseyi görebildik. Haftaya tekrar çağırdı 7 yi geçerek ancal görünüyo genelde diye biliyorum
prensesannesi-01 Mommyy0655 şöyle söyleyeyim size benim 23 ocak yumurtlama 24 ocak çatlama oldu randevu aldm o zmn bebiş 6 haftalık oluyo Allah’ın izniyle ins
Demem prensesannesi-01 daha garanti olsun duyulmazsa stres olmayım derseniz bir kaç gün geciktirebilirsiniz. 8 haftada duyan da var kendinizi şartlamayın ki strese gitmeyin bebeğiniz de sizde 🙏sağlıkla duyun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕
prensesannesi-01 Demem bende öyle yapmayı düşünüyorum da inseAllah. Duanız için çok teşekkür ediyorum Allahümme amin Rabbim isteyen herkese nasip etsin gebe olanlar Rabbim kucaklarına almayı nasio etsin bende dahil amin amin
mrvcermeli prensesannesi-01 üçünüde tam 8 haftalıkken duydum kan verdim ertesi gün çıktı öğrendim gittim kadın doğuma randevu aldım 2 gün sonra gittim 8 haftalıktı 🤲🌸
prensesannesi-01 mrvcermeli ben merak ediyorum Rabbim hayırla sağlıkla bu gebeligimi sürdürmeyi nasip etsin Allahümme amin