sbnmcan_ Arkadaşlar merhaba 29. Haftaya girdim. Bebeğin hareketleri resmen vajinamın biraz üzerinde diyebilirim. Hareketleri kasıklarımda elime geliyor. Bu kadar aşağıda olmasından çok endişeliyim. Böyle olan var mı ?