Gizemlee Kızlar doğumm yaklaşıyor. Bebek bezi biberon emzik konusunda tecrübeli arkadaşlardan fikir almak isterim
defnevedoruk Gizemlee kızım 22 aylık bez prima kullanıyoruz emzik avent kullandık biberon lansinoh, avent kullandık. kardeşinede aynılarını alacağım
rahatdur_evladim Gizemlee bez Molfix kullanıyorum İki çocuğum biberon ve emzik tutmadıkları için benimde bı bilgim yok umarım bu bebeğim biberon tutar bir çok marka denedim ama dönüp dolaşıp geldiğim markadır Molfix
Imasleeper Gizemlee sleepy bionatural bez Islak mendil sleepy Biberon avent Emzik avent Pompa lansinoh 🙂↔️🙂↔️🙂↔️
Gizemburcuu İlk çocuğumda bez prima,emzik chicco,biberon lansinoh kullandım. Şimdi ikizlere hamileyim bezi sleepy bio natural aldım emzik ve biberon yine aynı markalar olacak