mavikelebek54 amin hayırla sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah. Bugün başka bir doktora danıştım gayet iyi durumda ve gelişimi hızlanmaya başlamış ilk geldiğinde bende aynı şeyleri söylerdim kanama alanın çok büyükmüş (video çekmiştim onu izledi+ultrason) tabi bunu daha kibar yapardım ama geçen güne göre baya ilerleme var kanama alanı küçülmeye başlamış. Gaybı Allah bilir ama böyle giderse bebeğimizi sağlıkla göreceğiz inşallah dedi. Ay içime sular seller serpildi. Allahım hiç birimize bu durumu yaşatmasın. Çok emek verdik, çok uğraştık rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🌺 iyi ki varsınız 🥹